Gdy właścicielka tego roweru szykowała się w domu na przyjazd do nas aby go odebrać dziecko powiedziało do niej: " W końcu rozwiązanie bo czekałaś na ten rower jak na dziecko" :-) Trzeba przyznać, że wyszło pięknie, zjawiskowo...wszystkie elementy są spójne stylistycznie. Tak nam się przynajmniej wydaje ale ostateczną ocenę pozostawiamy Wam. Zadowolona klientka nadała rowerowi imię "Zygmunt"...nam się podoba ponieważ wszystkie Zygmunty to fajne chłopaki :-) Rower bardzo wyczekiwany, efekt WOW osiągnięty, zadanie wykonane!!!
Widzieć radość i emocję na twarzach klientów to dla nas najważniejsze. GALERIA ZDJĘĆ- KLIKNIJ
Oto kolejna rowerowa metamorfoza- wyjętegy z szopy BMXa. Zanim tam trafił na dobrych kilka lat wpadł w ręce prawnuka Pabla Picassa, jednak zdecydowanie mniej utalentowanego (miał tylko puszkę zielonego spreju :-) Nasi mechanicy mają do dyspozycji zdecydowanie większą paletę barw i bardziej kreatywne umysły :-) Wzięli się więc do pracy...mieli jeden wyznacznik- BMX-a miała dostać mała dziewczynka, adeptka takiego stylu jazdy...udało się!!! GALERIA ZDJĘĆ- KLIKNIJ
Ciekawe jak czuje się rower, który dwa lata robił za podwórkowy kwietnik?? W tym wypadku tak właśnie było ale syn właścicielki postanowił z sentymentu tchnąć w jego nozdrza dech życia :-) Jak nietrudno się domyslić renowacja wymagała wiele czasu i wysiłku ale udało się...
To była bardzo spektaqkularna przemiana, rowerowy dr. Jekyll i mr. Hyde. Pokazuje jednak, że w cenie markowego roweru można stworzyć coś absolutnie unikatowego, indywidualny projekt zachwycający stylem. GALERIA ZDJĘĆ- KLIKNIJ
Odwiedził Nas stały klient a wraz z nim przybył poczciwy kilkuletni Trek na kole 26 cali. Osprzęt zdecydowanie nie powalał na kolana. Zadanie- musiał stać się rowerem treningowym zbudowanym z dobrych komponentów o korzystnej relacji cena/osprzęt/waga. Zatem do dzieła...
W wersji finalnej rower otrzymał nowy napęd 1x10 oparty na mechanizmie korbowym Shimano Deore modyfikowanym łożyskami Aerozine Titanium i zębatką narrow wide HCC Components, do tego kaseta XT przerobiona do zakresu 11-42 (tu również z pomocą przyszli nam koledzy z HCC Components). Wisienką na torcie jest piękny, złoty łańcuch Connex by Wipperman. Toporny i ciężki amortyzator zastąpiliśmy karbonowym widelcem Force. Do tego nowy, karbonowy kokpit, układ hamulcowy Avida, szybkie opony Continental RaceKing w kevlarowej odsłonie i dętki w wersji extralight.
Całość schudła o ponad 3 kilogramy! Waga ostateczna 10,5 kg. GALERIA ZDJĘĆ- KLIKNIJ